OFFLINE | VOOR VRAGEN BERICHT ONS [CONTACT@CURVQUEEN.NL]

Wat zijn de oorzaken van een vertraagde bestelling?


Hier zijn enkele mogelijke gevallen waarin vertragingen optreden:
1. Mislukte Afleveringspogingen
Koeriers doen twee of drie pogingen om uw pakket te bezorgen. Neem zo snel mogelijk contact op met de verzendmaatschappij. Ze zullen uw pakket meestal de volgende werkdag opnieuw verzenden of u vragen het op te halen bij hun postkantoor. Als het naar de afzender wordt geretourneerd, neem dan contact met ons op. Onze verzendpartner zal het pakket automatisch terugsturen, maar met extra verzendkosten.
2. COVID-19 Pandemie
COVID-19 heeft onze levertijden en operaties beïnvloed. Lees hier meer: In welke mate heeft COVID-19 effect op de verzendtijd?
3. Inklaring
Uw tracking status wordt bijgewerkt nadat uw pakket is vrijgegeven. Voor meer informatie over uw bezorging kunt u ook contact opnemen met uw plaatselijke postkantoor of bezorgdienst.
4. Feestdagen
Een plotselinge of onverwachte toename van het bezorgvolume komt meestal voor tijdens de vakantieperiodes. Neem contact op met uw plaatselijke postkantoor om uw pakket op te sporen.
5. Weersomstandigheden
Slecht weer kan de doorvoer vertragen en vertraging veroorzaken. Houdt de status van uw bestelling in de gaten.
Maakt u zich geen zorgen als uw bestelling om welke reden dan ook vastloopt, of zoek raakt tijdens het transport. We sturen u een GRATIS vervanging!