MAAK VANDAAG GEBRUIK VAN GRATIS VERZENDING

Mijn kaart wordt geweigerd. Wat kan ik doen?


Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u een foutmelding krijgt en uw betaling niet kan worden uitgevoerd. Als uw bankpas of creditcard is geweigerd, controleert u het volgende:
1. U heeft de verkeerde informatie ingevoerd
Een simpele handbeweging kan voldoende zijn om uw transactie te weigeren. Net als bij een onjuist ingevoerde pincode voor uw betaalpas, kunt u met onjuiste creditcardgegevens een aankoop niet voltooien.
2. Uw kaart is verlopen of verouderd
Als de kaart die u heeft geregistreerd niet uw huidige factuuradres heeft of is verlopen, wordt deze geweigerd. U kunt de vervaldatum van uw kaart en / of uw factuuradres bijwerken.
3. U moet uw kaart bevestigen
Uw kaart moet mogelijk een bevestigingsproces doorlopen.
4. Het type kaart dat u heeft, wordt niet geaccepteerd
We accepteren momenteel geen prepaid cadeaukaarten voor betalingen. CURV QUEEN™ accepteert verschillende betalingsmethoden. Lees hier meer: Welke betaalmethoden accepteert CURV QUEEN™?
5. U heeft uw kredietlimiet bereikt
Elke kaart heeft een kredietlimiet. Zodra u deze heeft bereikt, kunt u niets anders meer kopen totdat uw saldo is betaald.
6. U heeft een aankoop gedaan terwijl u op reis was
Aankopen die op een ongebruikelijke locatie worden verwerkt, kunnen leiden tot een gemarkeerde kaart.
Als u nog steeds problemen met uw kaart ondervindt, probeer dan tijdens het afrekenen uw betaalmethode te wijzigen. We raden u ook aan contact op te nemen met de bank die uw kaart heeft uitgegeven voor meer informatie.