Mijn kaart wordt geweigerd. Wat kan ik doen?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u een foutmelding krijgt en uw betaling niet kan worden uitgevoerd. Als uw bankpas of creditcard is geweigerd, controleert u het volgende:
1. U heeft de verkeerde informatie ingevoerd
Een simpele handbeweging kan voldoende zijn om uw transactie te weigeren. Net als bij een onjuist ingevoerde pincode voor uw betaalpas, kunt u met onjuiste creditcardgegevens een aankoop niet voltooien.
Een simpele handbeweging kan voldoende zijn om uw transactie te weigeren. Net als bij een onjuist ingevoerde pincode voor uw betaalpas, kunt u met onjuiste creditcardgegevens een aankoop niet voltooien.
2. Uw kaart is verlopen of verouderd
Als de kaart die u heeft geregistreerd niet uw huidige factuuradres heeft of is verlopen, wordt deze geweigerd. U kunt de vervaldatum van uw kaart en / of uw factuuradres bijwerken.
Als de kaart die u heeft geregistreerd niet uw huidige factuuradres heeft of is verlopen, wordt deze geweigerd. U kunt de vervaldatum van uw kaart en / of uw factuuradres bijwerken.
3. U moet uw kaart bevestigen
Uw kaart moet mogelijk een bevestigingsproces doorlopen.
Uw kaart moet mogelijk een bevestigingsproces doorlopen.
4. Het type kaart dat u heeft, wordt niet geaccepteerd
We accepteren momenteel geen prepaid cadeaukaarten voor betalingen. CURV QUEEN™ accepteert verschillende betalingsmethoden. Lees hier meer: Welke betaalmethoden accepteert CURV QUEEN™?
We accepteren momenteel geen prepaid cadeaukaarten voor betalingen. CURV QUEEN™ accepteert verschillende betalingsmethoden. Lees hier meer: Welke betaalmethoden accepteert CURV QUEEN™?
5. U heeft uw kredietlimiet bereikt
Elke kaart heeft een kredietlimiet. Zodra u deze heeft bereikt, kunt u niets anders meer kopen totdat uw saldo is betaald.
Elke kaart heeft een kredietlimiet. Zodra u deze heeft bereikt, kunt u niets anders meer kopen totdat uw saldo is betaald.
6. U heeft een aankoop gedaan terwijl u op reis was
Aankopen die op een ongebruikelijke locatie worden verwerkt, kunnen leiden tot een gemarkeerde kaart.
Aankopen die op een ongebruikelijke locatie worden verwerkt, kunnen leiden tot een gemarkeerde kaart.
Als u nog steeds problemen met uw kaart ondervindt, probeer dan tijdens het afrekenen uw betaalmethode te wijzigen. We raden u ook aan contact op te nemen met de bank die uw kaart heeft uitgegeven voor meer informatie.