OFFLINE | VOOR VRAGEN BERICHT ONS [CONTACT@CURVQUEEN.NL]

Ik heb een verkeerd item ontvangen. Wat kan ik doen?


Onze excuses voor het ontvangen van een verkeerd item. Neem binnen 14 dagen na levering contact op en stuur foto's van het ontvangen item en het verzendlabel met uw bestelinformatie, en we helpen u graag verder. Lees hier meer: Hoe vraag ik een retour aan?
Wanneer uw claim voor het ontvangen van een verkeerd item is geaccepteerd, kunt u deze retourneren voor vervanging. Volg onze retourinstructies en we sturen GRATIS een vervangend exemplaar zodra de retourzending is ontvangen en geïnspecteerd.
STUUR HET PRODUCT NIET TERUG NAAR HET ADRES DAT OP HET VERZENDLABEL STAAT. HET IS NIET ONS RETOURADRES. WIJ KUNNEN GEEN ENKELE OPLOSSING AANBIEDEN VOOR VERLOREN GERETOURNEERDE PAKKETTEN.
Houdt er rekening mee dat we in de volgende situaties geen retour kunnen accepteren:
- Items zijn gewassen.
- De tags zijn verwijderd.
- Items hebben zichtbare gebruikssporen.
- Items zitten niet in de originele verpakking.
- Items zijn beschadigd door verkeerd gebruik, wijzigingen, onjuist onderhoud of ongelukken.
- Gevallen van misbruik van het retourbeleid van CURV QUEEN™.